úterý 4. října 2011

Převlasené panenky Flavas - porovnání před a po



Dneska jsem nafotila převlasené panenky Flavas s jejich originální verzí.


Je to jen pár fotek, ale když jsem zjistila, že těchto dvojic mám šest, řekla jsem si, že to za předvedení už stojí :-)

Liam Awards




Tre Bike Date



Tika Party



Tiku Party převlasenou jsem ještě nepředstavovala, tak jí vložím navíc jednu samostatnou fotku.
Tika je z "oškubaného" balíčku.
Nejdříve jsem jí podělila přebytečným Fashionistas tělem, ale pak jsem ho potřebovala pro jinou příchozí a Tika se vrátila na své staré tělo, ale na vyšším těle jí tento účes seděl lépe. Mám v plánu sestřih, něco jako má Vandy Madira, ale zatím sbírám odvahu :-)




Happy D. Bike Date
Happynky tělo "vzalo za své", proto dostala fashionistas.


Liam Denim Diamonds


Happy D. Party


A jako poslední tu mám dvojici před a před :-) Koupila jsem na převlasení Liama Bike Date, ale když dorazil, zjistila jsem jednak, že je v perfektním stavu. Přiznám se, že Flavasku v dobrém stavu jsem ještě nepřevlasovala, pro všechny to byla poslední šance. Takže do téměř funglového chlapíka se mi moc nechce. Druhá věc je ta, že netuším, jestli by mu dlouhé vlasy slušely, skoro mám pocit, že ne, že tenhle chlapík je typ na krátký sestřih. A za třetí, každý mi připadá trochu jiný, nový je tmavší, i kresbou je malinko jiný..... tak nevím.




Žádné komentáře:

Okomentovat