úterý 6. září 2011

Převlasený Harley Ken v novém oblečku

Když jsem převlasila na bílo Happy D. a stylizovala jí jako vílu/elfku, fotila jsem jí s bíle převlaseným Harleyem, ale moc mi k ní neseděl. Rozhodla jsem se, že mu spíchnu nový oblek, aby se k Happy víc hodil.


Od Denisy/Molendrix jsem si stáhla střih na Faramira, ale už dopředu jsem věděla, že ho nepoužiju celý, chtěla jsem jen vestu a košili.
Jako materiál mi opět posloužila hedvábná kravata, podšívka je z tenkého plátna.
Obleček je opět šitý ručně.
Dokonce jsem k obleku sehnala na "dobývání hradu Hukvaldy husity" maličký meč.
Pro Harleye to byla větší dýka, ale jako naschvál jsem jí před focením nemohla najít... :-(


Vzorek na kravatě mi přišel v pohodě, ale když jsem pak vestu oblékla, připadá mi to jak kimono :-)
Říkala jsem si, že by to možná vypadalo lépe s černou košilí, ale zatím na ní nedošlo....

Vesta je ušitá v jednom kuse, vypodšívkovaná a obšitá černou nití na jeansy. Až nakonec je sešitá na bocích stříbrnou nití, jako šněrování.


Střih na vestu se mi líbil, že neměl přestřižené ramenní švy. Napadlo mě si to ještě zjednodušit, že jí celou vystříhnu z jednoho dílu, ale to se mi na kravatu nevešlo, takže nakonec má ramenní švy, a záda jsou z jednoho kusu.


Detail "šněrování".


Košile se mi šila strašně, je to tenký satén. Příšerná klouzavá látka. A ta vsadka kolem výstřihu košile, no trápila jsem se s ní hodně... :-(



Takhle ležérně je to o něco lepší :-)



A oba mí Harleyové :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat