úterý 4. října 2011

Kayla Fashion Fever Wave F a Teen Skipper

Úplnou náhodou jsem získala hlavičku této Kayly, a protože se pravděpodobně nezdrží, alespoň jsem jí na památku udělala pár fotek.


Jak jsem k ní valstně přišla? Na eBay jsem vydražila jak jinak než dva Flavas kluky. Jeden z minulého článku Liam Bike date, a druhý byl Tre z první řady Street. Ale jistá jsem si nebyla, fotka byla dost mizerná. Dál byly součástí aukce dvě "Flavas" panenky, ale že to nejsou Flavas bylo zřejmé hned. Flavas tělíčka s okousanýma nohama a na nich dvě nějaké hlavičky.
Ale mě šlo o kluky a aukci jsem vyhrála.

Když balíček dorazil, měla jsem velkou radost, protože z hlaviček se vyklubaly dvě moc zajímavé panenky, a kluci jsou v dobrém stavu, takže jsem moc spokojená.


První panenka/hlavička je Fashion Fever Kayla Wave F, jak vypadala v původním oblečku je vidět třeba tady

Já jsem jí půjčila obleček a Artsy tělo, které jsem sebrala Tice.

Panenka je moc hezká, i když má mnou neoblíbené sanpaku, v tomhle případě proti němu nic nemám :-)
Vlasky mají červeno-růžový melír.







Tady je s kolegyní Kaylou Fashion Fever Wave A. Dost mě překvapilo, že mají téměř identickou kresbu. Líčení kolem očí je nachlup stejné. Kayla F má jen větší sanpaku, a jinou barvu rtěnky.



Tady je pro porovnání velikost hlavy u Fashion Fever a Cali Girl Ley...



A tady jsem holky vyfotila s chlapíkama. U mně na poličce tvoří pár Kayla A s Liamem BD, takže Kayla F klofla dvojče :-)

Blainova mikina a origo Liamovy motorkářské kalhoty byly milým bonusem aukce :-)




A druhá hlavička je zřejmě Skipper ze setu Happy Family Nursery set Midge.
Jediná fotka kde je kousek panenky v krabici, jsem našla na Kattisdolls
Je to ta úplně dole. Žádnou reálnou fotku, kde je originál celá jsem nenašla.
Kromě promo obrázku.

Midge/Skipper dostala prozatím volné bellybutton tělíčko, na fashionistas je moc světlá.




Je moc hezká, jen bych jí ráda narovnala ty vlásky, ale přelívat vařící vodou kanekalon mám strach, nemá někdo zkušenost? vydrží to??


Halenka byla v aukci, "sukně" je jen tunýlek z ustřiženého pásku jedné halenky :-) pásek je DG.



Žádné komentáře:

Okomentovat