pátek 21. října 2011

Happy D. Street reroot

Představuji nejnovější převlasenou Flavasku. Je to Happy D. Street.


Původně to je blondýnka s dredy, navlasenými jen po obvodu a pěšinku. Panenku s původním účesem už nemám, ale snad si jí zase někdy pořídím :-)

Její problém je ten, že originál verze mě dráždí, ale mám schované ty blond copánky z dvou rerootů, tak pokud ke mně nějaká zavítá, zachovám jí blond, jen dostane přidáno, aby nebyla tak trapně plešatá :-)


Opět jsem použila acetát, barva spice brown, a melír je titian red. Použila jsem víc jak polovinu hanku. Copánky jsem háčkovala jen z jednoho pramínku, jsou proto tenčí než u Krabáka.

Z pramínku dlouhého 96 cm, naháčkuju řetízek délky cca 23-25 cm. Do hlavy našívám a vtahuju za střed, výsledná délka vlásků je tedy kolem 10 - 12 cm.

Copánků bylo kolem 200 po navlasení má tedy kolem 400 "dredů".

Přiznám se, že vlastně nevím jak tomu říkat, někdy mi to připomíná víc copánky, někdy víc dredy...

Panenka má také Fashionistas tělo.










Happy a Happy :-) S Originálně navlasenou Happy D. Awards


Happy A. Je skutečně tak maličká :-) I když Happy S. dělají o fous vyššší MS botky.





A všichni mí dredaři spolu Tre Bike Date alias "Krabák" :-D, Happy D. Awards a Happy D. Street



Když jsem Treyovi stáhla vlasy trřely mu zezačátku víc, a když jsem se na něj koukla připomněl mi postavu Dernella alias Krabáka, ze seriálu "Jmenuji se Earl". Jeho fotka je třeba tady.


Krabák a Nia :-)

Obvykle panenky moc nepojmenovávám, ale Happyn mám tolik, že tahle dostala nové jméno :-)

.....

Žádné komentáře:

Okomentovat