neděle 30. října 2011

Lucerna v civilu

Lucernu jsem se chystala nafotit v něčem civilním už od jejího příjezdu, ale zadařilo se až teď.



Fotky už mám chvíli v počítači, a konečně jsem se přiměla je vložit. Vyzkoušela jsem jí skoro všechno a vybrala vhodné outfity, ale když jsem se pak dostala k focení chňapla jsem jen pár věcí co byly po ruce, protože se mi jí nechtělo převlíkat....

Potřebovala bych nějaký životabudič :-)

První model je tríčo vlastní výroby a kalhoty Fashion Fever, tubová éra.

Trochu tapetáže xichtíkem :-)


No tato fotka není z nejostřejších, ale lepší tam prostě není.... nevím jak to....O_O


Tríčo i kalhoty vlastní výroba


Detail.....


a větší detail.... :-)


a největší detail..... :-D


Tady si vypůjčila Artsy brýle.


trochu leháro....


Flavas šatičky jsou úžasně pružné, takže je natáhla bez problémů. Fantasticky jí jdou k očím....



A tady je za služtičku z Ostrova :-)



zasněná......





Žádné komentáře:

Okomentovat