sobota 6. srpna 2011

Převlasená Happy D. Party

Včera jsem dodělala druhou Happy D., a tak jsem jí dneska vzala sebou do přírody.


Happynce konečně zmizely fleky od fixu z obličeje, vybrala jsem vhodné vlásky a dodělala melírek. Výsledkem jsem si nebyla moc jistá, ale nakonec jsem vcelku spokojená. Bílá blond je příjemně rozbitá.

Dlouho jsem přemýšlela, co jí obleču, chtěla jsem nějaký elfí obleček, ale k ušití jsem se nevzmohla. Třeba až někde potkám nějakou vhodnou látku.....

Zatím jsem jí narychlo spíchla slespoň zelenou sukni a černé tílko. Tílko je pistáciově zelenou nití olemované kolem rukávů a výstřihu ale na fotkách to vylézá do žluta :-?

Ale i v civilu vypadá trochu jako divoženka :-)

Málem jsem jí přehlédla, seděla v mechu a něco si zaujatě prohlížela....

Byla jsem zvědavá, tak jsem šla blíž....

Našla houbičku....



Ale pak jí nechala být a šla dál.....


Opřela se o sluncem vyhřátý kámen a odpočívala.....



Pak jen tak dováděla......



Najednou se podívala na protější stráň, jako by měla pocit, že jí někdo pozoruje.....

A taky že ano, instinkt jí nezklamal, zamávala a vydala se k němu.....


Usmíval se na ní....


...a když přiběhla přivinul jí k sobě.


Jen tak tam stáli a rozhlíželi se......







Žádné komentáře:

Okomentovat