pondělí 1. srpna 2011

Převlasení Flavas Tre a Happy D. Bike Date

Tak mám po dlouhé době pár fotografií ke vložení. Jsou to vlasící projekty. Zatím představím dva, další budou snad brzy následovat.


Po té, co jsem radikálně zredukovala panenky na mě přišel malý smutek, a zabrouzdala jsem na eBay :-) a co se nestalo....narazila jsem tam na šestici brutálně zdemolovaných Flavas panenek.
Kiyoni a Tre Bike Date, Happy D. Bike Date, Happy D. Party, Happy D, Denim Diamods a Tika Party.
Panenky byly ve dvou aukcích. Tre a Kyioni byli zvlášť, a kupodivu jsem nebyla jediný přihazující, ale i tak jsem je získala za vcelku směšnou cenu, u zbývajících holek jsem byla jediný zájemce.
Při pohledu na fotografii to asi nikoho nepřekvapí :-)



Kyioni Bike Date a Happy D. Denim Diamonds /zrzka/ mají vlasy zachovalé, ještě jsem se nerozhodla co s nimi podniknu.
Ale tyhle byly jasné....

Prvně jsem se pustila do Tree. Další na řadu přišla Happy D. Party /původně bruneta/ a zatím poslední hotová je Happy D. Bike Date.
Jenže Happy D. Party jsem O.P.Ě.T. při vlasení odložila na pytlík od vlásků a otskla jí tak část textu na obličej!! Takže zatím se čistí, a pak jí asi přidám nějaký melír. Dostala zbytek bílých vlasů po Harleyovi, a v kombinaci s jejíma pistáciovýma očima působí jak elfka :-)

U Tree jsem se snažila vymyslet něco netradičního a volba padla na rasta copánky, které mají Happy D. Awards a Street. Je to z vlasového materiálu uháčkovaný řetízek. Takže jsem vzala acetát, který se prodává v délce 96cm, a uháčkovala řetízky, každý řetízek jsem rozpůlila a konce zatavila. Vlasy jsem nedělala delší, i tak to bylo dost pracné. Uháčkovala jsem 90 řetízků, z nich nastříhala 180 pramínků na vlasení, a každý pramínek je vtažený do hlavy za prostředek, ztakže Treeovi visí z hlavy 360 rasta copánků......







Happy D. Bike date dostala stejný odstín jako má Tre. Jen je navlasená klasicky, oba jsou z jednoho acetátového hanku a ještě zbylo.
Hnědá je na ní neutrální. Neurazí nenadchne, teď je to taková holka odvedle.




A tady Tree s účesy :-)



culík je mohutný....





A pár společných fotek.....





Žádné komentáře:

Okomentovat