pondělí 8. srpna 2011

Převlasená Happy D. Party II

Převlasená Happy D. mi připomíná postavičku z nějaké fantasy knížky. Přes víkend jsem udělala první pokus o vhodný kostým.


S šaty to byl docela boj. Na Flavas tělíčko nemám střihy, takže jsem upravovala stávající, a pomáhala si oblečky od flavasek.
Ale ze strachu aby šaty nebyly moc volné, jsem je ušila malé. Říkala jsem si, že je to koneckonců pružná látka, tak se to nějak vsákne. Jenže látka byla moc průhledná, přidala jsem tedy podšívku, no a ta už pružná není a šaty má milá Happy na sobě tak těsně, že mi nezbylo, než je přišít. Nebyl ani milimetr navíc.
Až se někdy dostanu do galanterie, zkusím koupit háčky a vyřešit to jimi.
Happynky mají dost jinou postavu, než klasické Barbie, a tak je s oblečením trochu potíž. Na rozdíl od Barbie, jim nesluší každý střih. Šaty mají klasický vypasovaný živůtek a od pasu dolů nabranou sukni s vlečkou. Happy v tom vypadá trošku ... no jakože má velké pozadí :-)

Spíchla jsem jí i pláštěnku, a nakonec jsem jí učesala a ozdobila čelenkou. Pak jsem jí vytáhla na poslední záchvěv denního světla na balkon, udělala jsem čtyři fotky a vybily se mi baterky.

Vytáhnu jí zase při nejbližší příležitosti, ale teď ukážu alespoň těchto pár záběrů.





Žádné komentáře:

Okomentovat