úterý 9. srpna 2011

Převlasená Happy D. Party II - lepší fotky

Dneska odpoledne bylo ještě docela světlo, takže tady je oprava ze včerejška :-)

Šaty se mi zdály takové mdlé, tak jsem se rozhodla je oživit korálky, našívala jsem poprvé, a moc nadšená nejsem. Korálky se mi kroutí, vlní, a vůbec neposlouchají :-)

Čelenku jsem vyráběla už kdysi dávno pro mořskou pannu, ale pak upadla v zapomnění... Ty velké "diamanty" jsem odpárala z jakéhosi sekáčového trika, zakoupeného právě kvůli výšivce z barevných kamínků. Mají v sobě dírky na našití, těmi jsem provlékla drátek, a mezery vyplnila bílými korálky.



Moc se mi líbí kresby Flavasek, jsou jednoduché, nepřeplácané barvičkama....


Šaty zezadu.......jak už jsem psala, jsou na panence sešité, protože mi nezbylo místo na patentky.
Ramínka za krkem měla být taky na patentku, ale udělala jsem je moc dlouhé, tak jsou zavazovací.





Tady je pláštěnka narovnaná a z boku, jsou to dva stejné díly sešité vepředu i vzadu. Šití je s velké části původní. Já si ráda práci usnadním, když to jde :-D


Happy v pláštěnce s kapuckou.


Zezadu....



A tady je Bella v Happyině jezinkovském oblečku, jen jsem si v zápalu focení nevšimla, že na chvíli vylezlo z pod mraků sluníčko, a tak nejsou fotky nic moc....











Žádné komentáře:

Okomentovat