středa 17. srpna 2011

Green Lantern Carol Ferris Barbie

Představuji svůj poslední přírůstek, Barbie jako Carol Ferris, hrdinku filmu Green Lantern.


Film Grenn Lantern je z roku 2011, a ve filmu hraje Carol Ferris pro mně dosud neznámá herečka Blake Lively.
Film je natočený podle komiksu Green Lantern. Komiks neznám, jen z anotace tuším, že Carol je vesmírná pilotka, která se změní v superhrdinku.

To je důvod proč byla panenka v prodeji exkluzivně na ComicConu v San Diegu.

Panenka je můj narozeninový dárek, a je současně mou nejdražší panenkou.

Je to moje první Loboutin/Glimmer tvář.


První fotka ještě v krabici.


Zadní strana boxu, tady mi herečka připomíná Agátu Hanychovou :-)


V krabici už bez slídy....

Venku z krabice. První fotka je s přilbou :-)

Jako pilotka je v zelené kombinéze.

Kombinéza je skvěle vypracovaná, s množstvím kapsiček, vpředu na zip.

Na nohách má černé bagančata, ale drží velmi špatně, boty jsou hodně nedomyšlené.

zezadu






Loboutin/Glimmer má výrazné lícní kosti. Zkoušela jsem jí stáhnout vlasy do culíku, ale to jí vyloženě neskuší, je typ pro dlouhé rovné vlasy.



Vlasy má hnědé v různých odstínech, už jsem tedy viděla bohatěji navlasené panenky, ale to je asi kvůli přilbě??







Ostatní Loboutinky znám jen z fotek, ale tahle je pro mně jednoznačně nejhezčí :-)






Detail kresby.








Už před pár dny jsem našla na flickru její reálné fotky, tak jsem věděla, že má větší poprsí, ale přesto mě bujnost jejího výstřihu překvapila :-)




Tělo je hybrid. Nohy a ruce jsou první typ Fashionistas. Tělo je bez hrudního kloubu s větším objemem.



A pro porovnání fotky s Fashionistas Sporty


Vedle Sporty vypadá Carol světlejší, ale v reálu má odstín shodný s novějším Fashionistas tělem.



Žádné komentáře:

Okomentovat