čtvrtek 10. ledna 2013

Převlasená BB tango, Florida a Happy.D

Dneska jsem se dostala po dlouhé době k focení za deního světla. Takže se tango, florida a happy d. dočkaly slušných fotek...


Jak jinak zase jsem doma s nemocným dítkem, a jak jinak, zase jsem to od něj chytla. Takže tu svorně kuckáme, popíjíme čajíky a koukáme na telku.

Sice jsem už fotky dala jak na fcb, tak na flickr, ale tady se přeci jen můžu víc rozšoupnout :-)

Jako první Happy D. Měla jsem jí rozvlasenou cca dva roky, myslela jsem, že už se snad ani nedočká, je navlasená saranem torch auburn. Ale hank byl hrozně hubený. Právě že jsem ani nevěděla, jestli mi vystačí, dávala jsem hubené pramínky a vlasila řidce a nakonec to nějak vystačilo. Nicméně můj obvyklý standard to není :-(

Takhle vypadala v srpnu po převlasení.

Zajímavé je, že tyhle stejné Happy jsem vlasila už tři, a téhle jediné se při vlasení smázl kousek obočí.


Dokonce společně se ségrou se mnou jela na návštěvu k Jitce :-)



Jenže pořád se mi nějak nezdála, asi jak jsem si zvykla na to jejich dredí objemné páčo, a ještě tím, že tahle je extra málo ovlasená. Přemýšlela jsem, co s ní, jestli dokoupit saran..... a pak jsem na flickru narazila na reroot BB Divy, a ta měla rezavé vlásky takto navlnkované. Moc se mi to líbilo, takže jsem Happy zapletla copánky, spařila, nechala do rána uschnout, rozpletla a mám z ní takovou Pretty Woman :-)


Kalhoty jsou homemade, košile a kravata a botky jsou od Sinatry.





Další je Florida. Kdo si pamatuje na článek o vlasení, možná se diví, proč je tak světlá :-) První převlasení se mi na ní nelíbilo, byla to moc tmavá blond.
Zbyly mi neplánovaně saranové platinum blonde vlásky, které jsem zamýšlela pro bílovlasého harleye, a tak jsem je smíchala se zbytečkem ice white a navlasila Floridu podruhé...... :-O


Tady je za Hula Hula tanečnici :-)



Trochu jsem jí předělala panenky, měla je uprostřed oka a dodávalo jí to takový vytřeštěný výraz.... Takhle se mi líbí víc.



No a jako poslední je tu Barbie Basics 1.0 č.12 Tango. Je převlasená saranem bitter chocolate brown, mink brown a milk chocolate brown cca 1:1:1







Má upravené duhovky, abych zrušila sanpaku, a předělané rty. Nevím proč je Mattel nechá razit úplně mimo zářez na panence, vypadá to divně :-(
Nicméně budu to ještě předělávat..... až někdy :-)
Ač se mi do repaintu obvykle moc nechce, u téhle panenky to bylo bezbolestné, měla totiž každé oko jinak silně namalované.



Žádné komentáře:

Okomentovat