středa 10. října 2012

Barbie OOAK Nora repaint by Yu

Představuji nový přírůstek, přemalovanou Barbie Basics Jeans no 1.


Na panenkářsém srazu jsem se zamilovala na první pohled do téhle nádherné panenky, a shodou okolností byla na prodej. Takže mám zcela neplánovaně nový přírůstek. Jak už jsem napsala v názvu je to OOAK repaint by Yu.
paní je Korejka, a má nádherné přemalby, líbí se mi všechny, dělá Tonnerky, FR i Barbie.

Panenka se jmenovala Liana, ale já jsem jí pojmenovala Nora, protože info o panence a autorovi přemalby jsem dostala o pár dnů později, a i když je Liana pěkné jméno, už zůstane Nora.
Panenka má manikůru a dodělané bradavky.

Je nádherná, líbila se mi i v originále, ale jsem ráda, že mám tuto :-)


Detail kresby....

v popisu autorky je uvedeno, že na přemalbu použila umělecké akrylové barvy a pastely.



:-)


A protože Noru jsem si přinesla nahatou, honem jsem jí něco musela ušít :-)


Ada z Módního pekla tomu říká šlehačka, ale mě se to líbí, panenky to rozhodně "unesou" :-)


Nora se k mým ostatním panenkám na polici moc nehodí, tak mi dělá společnost v práci :-)


A obrázek od autorky..... a odkaz na její stránky, mmch tu Divu bych si taky uměla představit u sebe doma :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat