středa 4. ledna 2012

Ledová královna

Po dlouhé době mám zase pár fotek na vložení.


Je to focení pro lednové téma u Niny na blogu. Téma je "Ledová královna".

Jako modelku jsem si vybrala Harley Barbie 2011. Připadá mi na to vhodná, je to bledulka, výrazné oči, a světlé rty. Navíc jí trochu zanedbávám, tak abych jí to trochu vynahradila :-)

Šití jsem věnovala jeden den, prvního ledna :-) Celý den jsem se zahrabala ke stroji a relaxovala. Výsledek mé snahy je ruská kněžna :-D

Aby nevypadala tak civilně vyrobila jsem jí parohy. Nic jiného, čím jí dodat pohádkový nádech mě nenapadlo. Navíc jsem to kdesi, kdysi na nějakém fantasy obrázku zahlídla a moc se mi to líbilo.

Na šaty jsem použila část střihu od Chivy , a to korzetovou část šatů. Na korzet jsem našila tu průsvitnou nádheru. Látku na korzet a na svrchní sukni mám od Jitky :-) Ta černá látka je elastická, a moc hezky se z ní šije. Už jsem z ní dělala černé kalhoty pro Barbie.

Černá spodnička je z dětských vánočních šatiček, které už vzaly za své a je ušitá zvlášť.

Kožešinové čepicoa /čepice- boa/ :-) je z králičí kožky. Dávno předávno jsem dostala pytlíček odstřižků darem. S tím, že mě se určitě hodí.... tohle je poprvé, co jsem je použila.

Parohy jsou z vázacího drátu, přemýšlela jsem jestli je nějak maskovat a něčím je ještě balit, ale nakonec jsem se rozhodla, že je nechám takhle hi-tech a drát prostě přiznám :-D.


Náušnice jsou od Jazz Baby Mistress of Ceremonies, řetízek na krku je od Teen trends, a prstýnek je znovunalezený od Moxie Teenz.

Rukavičky jsem šila dávno.

Fotek je přehršel...




A tady jsou vločky, zoufale jsem hledala něco, co by tomu dodalo ledový nádech, ale tyhle propriety nějak doma nemáme, tak posloužilo to jediné se zimní tematikou :-D



Detail živůtku...




a jedna "civilní" fotka :-D




Žádné komentáře:

Okomentovat