pondělí 28. listopadu 2011

Vlásky pro Bena

Minulý týden mi dorazily vlásky pro Bena. Rozhodování není jednoduché :-) Ale nakonec mám jasno.

Objednala jsem si dva hanky každý ze čtyř odstínů, v plánu bylo, že si to smíchám až jak je uvidím naživo.
Dobře jsem udělala, z obrázků na netu nemám dobrý odhad.

Tady je první verze cafe latte brown/vlevo/ a light summer sand/vpravo/. Obě jsou to přenádherné barvy.


Další varianta je rosewood auburn/vlevo/ a mahagony brown/vpravo/. Opět barvičky, které nemají chybu :-)



A tohle je mocha brovn/vlevo/ a cafe latte brown /vpravo/.



A tak trochu nevážně raven black :-)


Ostatní z balíčku jsou pro chlapa nepoužitelné, strawberry blonde je lehce do růžova, buttercup blonde je zářivě žlutá a honey blonde je ......ehm.....do zelena :-? Vzhledem k tomu že to potvrdili nezávisle na sobě čtyři lidé, asi to nebude jen můj dojem :-)

Teď jen najít v předvánočním blázinci pár desítek hodin na vlasení :-D :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat