neděle 2. ledna 2011

Převlasený Liam Party

Další převlasený chlapík. Tentokrát Liam Party.

Když mě napadlo, jak by asi vypadal Gabe/Liam jako vlasáč, začala jsem se poohlížet po nějakém náhradníkovi, který by procedůru podstoupil.
Štěstí se na mě usmálo na českém MMB a mezi svátky dorazil Liam Party.
Pěkný zachovalý, s pevnými klouby, jen vlásky měl trochu odrblé nad čelem, ale to pro mé účely nebylo vůbec na závadu, a malinko měl umázlý ždíbek obočí.
To že to byl blonďák mi bylo jedno, jelikož Liam DD a Party mají stejný obličej i kresbu.

Čerstvě dovlasený, třetí večer. Vlásky jsou jen namočené, nechtěla jsem přelívat horkou, dokud za světla nezkontroluju pěšinku.
/Manžel ho okomentoval: "Co to máš za Tarzana?" :-D /

Vlásky zezadu.

Tohle je z vlásků z dollyhair ten nejkratší hank pro Barbie. Vypadají sice vcelku dlouhé, ale vlásky z pěšinky končí na ramenou. Dojem z hára na živo byl o dost horší, překvapilo mě, jak pěkně to na fotce vypadá. Jinak bych je nezkracovala :-)


Tady už je Liam/Gabe po přelití horkou vodou a po zkrácení. Vedle převlasený Liam/ Kryštof.


Tady je vidět rozdíl v délce vlasů. Liam/Kryštof je vlasený hankem v délce medium pro Barbie.
Ale vlasy jsem mu tolik nezkracovala, jen minimálně, u něj mi nevadí vlasy různé délky, naopak jsem mu ještě zkracovala prameny kolem obličeje.


Tady Gabe a Gabe :-)



Liam/Gabe s Harley Barbie/Violou. Viola si pomohla k pivotal tělu. Čmajzla ho Gillian, ta dostala Harleyčino.



A tady už Liam v různých ohozech, nějak jsem mu nemohla přijít na chuť, ale už si to sedlo :-)





Tady jsou všichni tři Liamové zleva:
Liam Denim a Diamonds, OOAK Liam Party, Liam Party
Liam DD má na sobě další z oblečků móda pro kluky My Scene, je stejný jako už ukazovala Vanda, takže detailnější fotky netřeba.


Když jsem se tak rozfotila, přibrala jsem ještě pár oblíbenců.
Liam/Kryštof s Edeline.


Hrozně se mi spolu líbí :-)

Aaaach :-)


Chudáček Vilma asistovala mi u focení, přitom se opřela o skřínku, a vypadala tak smutně, že jsem jí vyfotila taky. Na koho asi myslí? Na Gabea, nebo žárlí na Kryštofa, že se fotí s Eddie? Nebo na něco úplně jiného?


Pak přišli na řadu Harleyáci. Albert je stále věrný Benny, tohle bylo zřejmě obchodní setkání s bývalou spolubydlící :-)




Nebo ne?! :-O



Liam Bike Date předvádí nový obleček. Je to ze sady móda pro My Scene kluky. Když je to motorkář, vyfasoval motorkářský /oblečky mám celkem tři/.
Jen mě mrzí, že na obalu je obleček nakreslený, kde kalhoty i boty mají stejnou barvu. Ve skutečnosti to moc neladí. Kalhoty jsou vínové, boty jasně červené.


S Kaylou tvoří nerozlučný pár, takže nemohla zůstat s motorkářským lookem pozadu :-)



Ty jeho zářivě zelené oči mě fascinují :-)


A tady ještě vzpomínková, Krštof/Liam před a po....


A Gabriel/Liam před a po....


A Tohle je asi nejostřejší fotka opravovaného obličeje.

Upozorňuji, že následující fotky s fotopříběhem nesouvisí. Vznikly čistě náhodou. Dostala jsem od holčiček na spravení miminko, kterému naše bláznivá čuba ukousla ruku /naštěstí nesežrala/,
tak jsem ho hned přibrala k aranžmá :-)

Na druhou stranu, nevylučuju, že to vezmu jako inspiraci :-D

Ale no toto?! Kdo to byl??!

Podle barvy vlásků je to asi jasné :-)

"Dík, že jsi mi půjčil tričko."
"Není zač, přece tě nenechám chodit v poblinkaném."


"Ukaž, dej mi na chvíli princeznu Sofii. Jsi na ní hrozně lakomá."
"Hihi, no tak jo, šup princezno k tátovi."


Žádné komentáře:

Okomentovat