pondělí 3. ledna 2011

Dneska jedny "plesovky"

Už pár dnů jsem duševně naladěná k ušití plesových šatů pro Eddie a Violu.

Dneska se mi konečně po pár nezdarech jedny vylouply pod prstama, střih je jednoduchý, jen mám problém u rovně střižené sukně vecpat to řasení pod živůtek.
Jenže kolová sukně zase neudělá ten objem.... :-(

Materiál je tríčo ze sekáče za dvacku.

Vršek mám vypodšívkovaný protože látka byla moc tenká a nedržela by tvar, je hodně pružná.
Černá krajka je taky pružná, našívala jsem jí jako podpůrnou, bez ní mi vršek odstával.
Rukávy nejsou přišité k šatům.
Tady jsem se pokoušela vyfotit oddělené rukávy/návleky, ale marně :-)



Na šití dručků musím mít speciální náladu :-) tak snad někdy později....uvidím kdy se dostaví, někdy hned, někdy nepříjde celé měsíce :-D


A tentokrát s Harleyem.....


Žádné komentáře:

Okomentovat