pondělí 18. října 2010

Nové ručičky

Nové ručky pro integritky.

Když dorazily Integritky Jasper, Rufus a Aria a já zjistila, že nabarvené ruce má kromě Jasper i Rufus, docela mě to naštvalo.
Přečetla jsem si přiloženou cedulku s kecama o roční záruce a našla si stránky Integrity Toys. Proklikala jsem se až k reklamačnímu oddělení a napsala mail.
Slušně a stručně jsem poslala popis a dotaz, jestli můžu dostat nové ruce....:-)
Popravdě jsem nečekala ani odpověď. Když mi po dvou hodinách přišel mail spadla mi čelist.
Stálo v něm, že se omlouvají, a že posílají nové ručky.

Nicméně pořád jsem byla skeptik, a o tom, že by ručky přišly, jsem si nedělala iluze. Mail přišel 14.9.2010 a žádný balíček nepřicházel a nepřicházel....
Až dneska mi paní pošťačka přinesla maličkatou obálečku a v ní....dvoje ručičky.
Krásné čisté. Nemají nakreslený lak na nehtech, ale já jsem o to raději.




A tady nové ručky na Bells, která má stále Rufus tělo.



To je co? Já jsem pořád v úžasu.

Žádné komentáře:

Okomentovat