středa 13. října 2010

Kayla Fashion Fever Wave V

Nový přírůstek do party. Kayla Fashion Fever Wave V.

Napřed jsem se pro ní nadchla, ale pak jsem zase trochu utrácela, navíc Lubo upozornil na ty třpytivé stíny, takže ještě před tím, než dorazila, jsem byla odhodlaná, poslat jí obratem dál.
Jenže....to bych se na ní nesměla podívat :-D
Je to bohyně, nádherná a překrásná....


Zatím jsem jí jen letmo porovnávala s ostatníma panenkama na poličce a zdá se mi, že z mých panenek má nejmenší oči.

Přijela nová nevybalená, ale i tak už byla jedna packa ze stojánku ulomená, nohy má těžce do O a navíc mají jinou barvu než zbytek těla.....






Pásek je zvlášť na suchý zip, kabátek je zezadu ze stříbtné látky, ve stylu koženky.


Bez pásku..... líbí se mi ty kolečka na plyši, ty nemají chybu :-)


A nahá, tady je vidět barevný rozdíl mezi nohama a zbytkem těla, ve skutečnosti to razí víc, než na fotce.




Náhrdelník...


Vlásky má krásné....jemné, husté a dlouhé.


No a jak jinak, už s novým tělem :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat