pátek 22. října 2010

Liam a Edeline

Pár fotek ze včerejšího focení venku.

Včera jsem byla u kamarádky na zahradě udělat si pár fotek k příběhu, ale byla hrozná zima. Původně jsem si sebou vzala oblečky, že panenky k jednotlivým dílům a situacím budu převlékat. Ale zvládla jsem to jen jednou, pak už jsem měla zkřehlé prsty a nešlo mi to. Panenky mi padaly a kácely se. Podpírala jsem je pomocí špejlí. Když jsem po pěti minutách rovnání a balancování s panenkama poodstoupila k foťáku, skočil mi na ně kamarádky kocourek a bylo. Do toho se honily mraky. Chvíli svítilo slunce, chvíli bylo zataženo. Fotky tak jsou velmi proměnlivé kvality. Od dobrých po tmavé, zrnité.. :-(

Po focení jsem ještě vzala bokem Edeline a Kryštofa.... :-)









A ještě padouch.... :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat