pátek 22. října 2010

HARLEY DAVIDSON KEN A BARBIE SET 2010

Vypadá to jako epidemie, a asi to tak nějak bude. Harley Ken je prostě nakažlivý :-D

Včera mi dorazil balíček a tak jsem se vrhla na pár vybalovacích fotek.
Harley je skvělý, oblečky dokonalé, Barbie je taky moc povedená.
Bála jsem se, že bude těžké se jí vzdát, ale ona není až tak můj typ. S tváří Kentucky/Derby mě tolik neoslovila. Příliš připomína Larru/Annu...ale malbu má nádhernou, tmavé dlouhé vlasy. Je to krasavice. Na atraktivitě jí v mých očích ubírá nedostatek kloubů, a vzhledem k tomu, jak je světlá, není moc možností, jak jí nové tělo obstarat....

Harleye už skoro všichni máte, tak není třeba na něj pět ódy :-)




Rovnou z krabice, ještě mají obličeje nějaké poprášené..



Ahoj lidi.....



Barbie jsem původně chtěla poslat dál v původním oblečku, ale když jsem ho viděla a vzala do ruky, už ho nedám :-) je úúúžasný.



Byť anatomicky oslaben, stejně fešák! :-D


No a tady už převlíkaná...









Žádné komentáře:

Okomentovat