čtvrtek 9. září 2010

Oblek pro Kena - střih

Tady je malá ukázka toho, proč se teď na blogu nic neděje.

Dostala jsem od kamarádky střihy pro Barbie, jsou to různé druhy posbírané z časopisů Dorka. V jednom čísle byl i oblek pro Kena. Moc mě to zaujalo, protože střih nevypadal složitě.
Bohužel dobře neseděl. Kalhoty byly jasné od pohledu, nízký sed, pytlovitý střih, tak jsem rovnou obstříhla kalhoty po Edwardovi, a pak jsem se vrhla na sako.


Nevím jestli je střih pro jiný typ Kena, ale sako je krátké a široké, a rukávy byly také krátké, toto sako má na rukávech našitou asi centimetrovou manžetu.....


Navíc se mi to v zářezu mezi klopami šíleně nařasilo.


Díky Marušce, která mi poradila jak na to, dopadl další model už o něco lépe....


Naneštěstí jsem použila moc tuhou látku, je to džínovina, takže to nevypadá úplně podle mých představ, ale rozhodně ho už použiju, Tenhle byl napoprvé zase moc dlouhý, takže jsem zase zkracovala :-)


Další věc, límec vzadu na krku je moc uzký, po ohnutí ven leze šití, tak jsem ještě přidala na límci.

A to je zatím poslední verze. Černý, už vypadá podle mých představ, větší ambice nemám.


Musela jsem ušít do obleku novou košili, ty co už jsem měla se jednak barevně nehodí a taky mají ty límečky dost daleko od sebe. Límeček jsem zvětšila, jak jinak, zase moc. Takže znovu, lépe, radostněji....... doufám, že tentokrát už to výjde :-D

Střih už mám na papíře a brzo ho vložím. Je jednoduchý, kdo zvládl mikinu zvládne i sako :-)

STŘIH SAKO


STŘIH KALHOTY





Tutorial bude tentokrát jenom nakreslený, sice se chystám šít ještě jeden oblek, ale zase černý, takže na fotkách by stejně nebylo nic vidět.
A šít světlý demonstrační se mi nechce :-(
Tak jsem se pokusila o návod, kdyby to bylo někde nesrozumitelné nebo nejasné, ozvěte se, pokusím se to co nejlépe doplnit...

VŠECHNY STŘIHY JSOU UŽ S PŘÍDAVKY NA ŠVY

KALHOTY JSOU O KOUSEK DELŠÍ, POMĚŘTE SI O KOLIK BUDETE ZAKLÁDAT PŘEDEM.

ZDÁ SE MI, ŽE RUKÁV BY MOHL BÝT JEŠTĚ MALINKO DELŠÍ, POKUD ANO, JE NUTNÉ U STŘIHU KOUSEK PŘIDAT /MAX PŮL CENTIMETRU/.

RUKÁVY JSEM PŘED ZALOŽENÍM OENTLOVALA, STEJNĚ TAK SPODNÍ DÉLKU SAKA.

BOČNÍ ŠVY A ŠVY RUKÁVU JSEM ENTLOVALA PO SEŠITÍ BOČNÍCH ŠVŮ.

V LÍMCI JSEM NIC NEENTLOVALA, BYLO BY TO MOC VIDĚT.




Tady je přesvětlený Sporty /snažila jsem se, aby bylo z obleku něco vidět/



Provizorní kravata......to bude taky ještě veselé :-)


Knoflíčky :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat