pondělí 23. srpna 2010

Opět trochu převlíkané a přetělované :-)

Po více než měsíci jsem se přiměla k focení panenek.

Ne že bych na ně zanevřela, jen si je přeskládávám na poličce, občas převléknu, ale na focení jsem neměla ani čas ani náladu. Ale jsou tu nějaké nově příchozí a nějaké změny, které si pár fotek zaslouží.

První novinka je Kayla Fashion Fever Wave A, sehnala jsem jí novou nevybalenou.
Ale v jejím oblečku jí nafocenou nemám, to snad později.
Nemám nafocené ani její původní tělo, ale je to klasické Belly Button, takže není ani důvod.
Jako první dostala Kayla tělo Artsy. Byla jsem ráda, že jsem sehnala vůbec nějakou.
Ale když se mi pak paní prodávající ozvala, že sehnala Artsy s novým tělem, neváhala jsem.
Takže Kayla dostala druhé nové tělo :-)
A protože v jejím oblečku nebyly vidět kolínka, oblékla jsem jí oblíbené šaty.

Když přicestovala, vlásky ještě držely v culíku, ale gumička byla zpuchřelá a z vlásků vypadla.
Zatím jsem jí culík neobnovovala.






Další nový přírůstek je Fashionistas Sporty. Na tu jsem se moc těšila.
Ale v reálu jsem z ní napřed byla zklamaná.
Takže jsem své oblíbené Wild věnovala její nové tělo, a rozhodla jsem se, že Sporty pošlu dál.
No jo, ale tělíčko jsem vyměnila i s oblečkem a Sporty zůstala nahulka.
Prozatím jsem jí tedy oblékla přebývající Kaylin. Ale to jsem neměla dělat.
Sporty je v něm naprosto úžasná.
Nechápu, proč jí takovýmhle oblečkem nevybavili rovnou :-D






Fashionistas Wild je už stálá obyvatelka, ale pomohla si k novému tělu a to rovnou i s oblečkem. Jak na Wild růžovou moc nemusím, tak v těchto šatičkách se mi moc líbí :-)




A pak je tu jeden zcela náhodný přírůstek. Podle toho jak jsou si s Wild podobné jsem se rozhodla, že to bude mladší sestřička :-)
Přišla jsem k ní tak, že jsem vydražila čtyři starší Barbie. Chtěla jsem nějaké s Mackie tváří na trénink přemalby. V aukci byly tři Mackie a jedna GG. Jenže když přišly, zjistila jsem, že mi paní prodávající poslala jinou aukci, jiné čtyři panenky. Naštěstí alespoň dvě Mackie a dvě GG. Takže jsem to neřešila, a když jsem si tu jednu GG pořádně prohlédla, byla jsem moc ráda, že se ke mě dostala. Je nádherná, ale podle fotek bych si jí nikdy nekoupila, odrazovaly mě její vlasy.
Ano, je to Trendy Bendy Barbie :-) A protože při identifikaci jsem narazila na fotky ostříhané TB na Flickru, a protože ta moje chudinka měla vlásky v naprosto žalostném stavu riskla jsem to taky.
Výsledek mě potěšil. Díky drátkům, kterými měla TB vyztužené pramínky lze účes krásně tvarovat.
No a protože je nyní právoplatným obyvatelem Poličky, dostala i ona nové tělo :-)
Prozradím, že legínky patřily dárkyni :-)









Edeline dostala nové tělo jako první, kvůli odstínu. Trendy Bendy také měla napřed první typ těla, ale barevně neseděl, proto dostala nové. Původně jsem z nových tělíček moc nadšená nebyla, ale to proto, že Edeline tělo je o dost volnější, hlavně v kolenou. Myslela jsem, že jsou všechny takové, ale ostatní jsou v kolínkách pevnější. Zvláštní.....
Edeline má obleček od Flavas P. Bo Denim a Diamonds.





A poslední je úlovek z Dráčiku. Obleček pro Barbie. Předvádí Special Wishes Barbie.



Žádné komentáře:

Okomentovat