pondělí 1. března 2010

Nový pomocníček :-)

Včera jsem se konečně odhodlala a pořídila si nového pomocníčka. Je to šicí stroj Singer 8280.

8280 je nejlevnější Singrovka. Nepotřebuju žádné extra funkce a vyšívací programy /ne že by se nehodily, ale to už je pak zcela jiná cenová :-) /
Hlavně potřebuju spolehlivou mašinu, která nezlobí. Měla jsem doposud strarou Veritas Rubina. Většina uživatelek strojů Veritas si je nemůže vynachválit, ale já asi měla smůlu na mizerný kus nebo to s ním prostě neumím.
Singrovečka je lehoučká, má madlo, jednoduchá na obsluhu, a hlavně šije :-)
Je to lahůdka ušít obleček a nemuset přitom pětkrát nastavovat napnutí D.O.L.N.Í nitě.
Jen doufám, že moje spokojenost vydrží, a já nebudu za pár měsíců tam kde jsem byla....

Tady jsou první výtvory na nové mašince.....kapsičkové rifle a spoďárky.
Spoďárky potřebují poupravit střih, jsou to bombarďasy, zapoměla jsem, že střih zahrnuje přídavky na švy a já entlovala,do entlu jsem přišívala gumičku, aby kalhotky netrčely, ale hezky obepínaly.
Mmch. to by se starým strojem nešlo, pokud se mi nechuchlala dole nit, vynechávaly mi stehy, tzn 10 hezky cik cak a pak šup dva rovné...

Rifle se mi zase trochu rozjely v pase, našívala jsem kapsičky, a neudržela jsem to v ruce, příště budu muset stehovat.
Použila jsem tenoučkou džínovinu, kterou mi poslala Iva . Děkuju :-)

Tak tady je mašinka :-)


kalhotky


Rifle s kapsami :-)


ještě jednou...



Předvádí Hip Barbie


Žádné komentáře:

Okomentovat