pondělí 22. února 2010

California Girl Lea

California Girl Lea ke mě přijela jako součást hromadné aukce. Věděla jsem, že je poničená, ale o ní mi nešlo, tak mi to bylo jedno.

Prodávající psala, že panenka je trochu okousaná od kočky, ale, že kdyby na to neupozornila, nevšimnete si.
No nevím, Lea má ukousnutý malíček na levé ruce a hodně ohlodané paty. Taky má smazanou pusinku.

Přesto se mi zalíbila, a nechala jsem si jí. Pak se stala modelkou při experimentování s vlásky.
Trochu na to dojela. Myslela jsem, že barva bude černá s modrým nádechem. Ale vlásky přicestovaly a byly takto modro/modré. Tak jsem jí je nechala.

Pusinku má namalovanou lakem na nehty. Musím se dokopat k nějaké lepší.

Prozatím jsem jí udělala z modrého nylonového hára nový účes :-)

A protože jsem viděla u Marušky jak její Kayle změna těla prospěla, a hlavně, že barevně docela sedí, objednala jsem Lee taky jedno :-)

Stejně jsem chtěla Artsy obleček, ale samotný na ebay vycházel draze, tak jsem vzala Artsy celou.












Lea s Wild


Artsy a Lea ještě před výměnou...



Artsy a Lea


A Lea s novým tělem. Vlastně dvě Ley s novým tělem, Hnědovlasá dostala to okousané, a její pěkné má Artsy.


Lea a Lea, každá má trochu jiný odstín v pleti. Nevím proč modrovlasá tak nějak zešedla :-(


Artsy dostala zánovní tělíčko od Ley s hnědými vlasy. Je s ním spokojená :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat