středa 20. dubna 2011

Sametové šaty

V předchozím článku jsem se zmínila, že jsem se pustila do šití. Tentokrát jsou to historické šaty.

Dostala jsem hezký střih na gotické šaty od Ivy, střih je i volně ke stažení u ní na stránkách.

Nedávno jsem narazila na červený sametový top za pár korun a když jsem přemýšlela, co z něj ušít, narazila jsem na tyto Ivy úžasné šatky.
Ty moje k nim mají celkem daleko, ale i tak z nich mám radost, Flashdance moc sluší.

Fotky se mi nějak nevyvedly, jestli je to těmi stříbrnými odlesky, co látka háže, nevím. Focené je to v jedné várce s předchozím článkem, a přesto jsem horko těžko vybírala alespoň trochu použitelné fotky....

Celé šaty jsou šité ručně. Není na nich ani jeden strojový steh.... Byla to teda fuška. A podle toho to taky vypadá, to ruční šití mi ten elastický samet dost řasí. Moc jsem stehy utahovala.








Žádné komentáře:

Okomentovat