pátek 19. listopadu 2010

Barbie Jazz Baby Mistress of Ceremonies

Moje první panenka s pivotal tělíčkem.

Nedávno mi psala Jitka, že narazila na pěknou panenku, a vzhledem k nízkému kurzu, že do ní asi půjde, a že jich má prodávající víc :-)

Chvíli jsem okukovala, a pak se pro jednu taky rozhodla. Jíťo, ještě jednou dík za tip :-)
Je to Jazz Baby Mistress of Ceremonies.

Koupila jsem jí jen kvůli pivotal tělíčku. Chtěla jsem co nejsvětlejší, kvůli Bells.

Panenka přicestovala nahá, s oblečkem by stála dvojnásobek.

Rovnou jsem přistoupila k operaci, tělíčko barevně krásně sedí. Ale Bella je teď teda čahounka...

Jazz Baby dostala původní Bellino tělo, a Rufus EP zase to svoje.

Tady je Jazzovka...
Má nádherný obličej, a úžasné náušnice.....



Mohutný natužený účes :-)



Jazz Baby z profilu.



A tady je Bella s pivotal tělem a Wild Fashionistas pro porovnání.
Zepředu.


Zezadu



Pivotal klouby jsou krásně pevné, až tuhé.


Pivotal má pohyblivější loketní kloub, ale ručky má na můj vkus moc hubené. Je zvláštní, že u Editky JB mi to tak nepříjde, zkoumala jsem to, a je to možná tou barvou. Tím jak je tahle bledá to vylézá víc.


Ruka. U fashionistas je dlaň prohnutá dovnitř, pivotal je natažená rovně. Možná je to ten důvod, proč na mě působí tak nepřirozeně.


Pivotal má širší prsty, takže s botkama je trochu problém. Nepasujou všechny.


Rozdíl v nožičkách. Fashionistas má štíhlejší kotník a menší nárt


Tady jsou holky spolu v příběhu, Bella je vedle Wild ještě větší o boty...
Bella v oblečku My Scene Cruisin In My Ride. Tyhle kalhoty jsou skoro o centimetr delší než ostatní :-?
S ostatníma kalhotama má problém, budu jí muset nějaké našít :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat