pondělí 20. září 2010

4ever best friends IV

V sobotu jsem se dostala do Ostravy do Dráčiku. A hned od vchodu na mě koukaly dvě poslední krabice s panenkami 4 ever best friends. No neváhala jsem a doplnila si sbírku :-)

Tady jsou, je to kolekce Girl Party a panenky Akire, Brianee, a Callista s Noelle.

Z krabice je sundaný slídový obal na zip, přes něj by stejně nebylo nic vidět.

Akire a Brianee


Callista a Noelle


zadní strana krabice


A tady jsou všechny naše "kamarádky" na hromadném fotu

horní řada zleva: Callista, Akire, Dianthe, Callista
dolní řada zleva: Brianee, Brianee, Brianee, Sana, Noelle, Noelle, Noelle


Akire s Brianee, tak jak spolu byly v krabici.



Callista s Noelle z krabice




Noelle a Sana,
tyhle dvě jsem koupila spolu na eBay, oblečky se mi podařilo dokoupit později.



Callista a Brianee

tyhle jsem koupila nové, ale nebyly spolu v krabici, už si přesně nepamatuju, hodně jsem jich prodala, a některýma podarovala děti v okolí,





Dianthe a Callista

tyhle taky spolu nebyly, ale přijely současně, panenky jsem prohodila, nechala si tmavovlásky a blondýnka se zrzkou jely dělat radost dál.
Dianthe má mít ještě bundičku, až pozdě jsem si vzpomněla, že jsem jí půjčila Barbínám.



A tuhle raritku mám od Vlaďky, má jiný typ těla, kloubové kolínka, a jinou kresbu.
Existovalo jich více, nevím, které byly první a které druhé, ale těchto panenek, bylo taky dost řad, měly kratší vlásky, a jmenovaly se jinak.
Hodně je jich nafocených zde

Tady je srovnání obličejů


a tady tělíček



A to je asi vše, víc se sbírka rozšiřovat nebude, naopak, pravděpodobně prořídne.
Po poradě s holčičkama si asi necháme od každé jednu, a zbytek pošleme do světa :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat