pondělí 22. března 2010

Barbie kuchyňka

Kuchyňka pro Barbie do fotopříběhu. Líbí se mi, že nemá růžovo-růžovou barvu.

S Modern Comfort je nesrovnatelná, je taková robustnější a hračkovější, ale já jsem spokojená.
Má opravdové skříňky.
Lednička má přihrádky i ve dveřích.
Šuplíky jsou funkční.
A jako "bonus" vydává mikrovlnka a myčka zvuky :-)

Je to jen polovina kuchyňky, v obchodě mají i druhou půlku s dřezem.
Jenže každá půlka stojí 440 Kč, tak zatím stačí toto.
Jednotlivé díly se dají rozpojit a rozestavit samostatně.

Je nižšší, tak jsem udělala provizorní sokl. je vyříznutý z polystyrenové desky. Uvažuju, že bych to zkusila nějak natřít, nebo olepit? Uvidíme....

Kuchyňku předvádí OOAK Lea :-)

Lednice....lahvičky s mlékem, a s nápoji "Coke Coke" a "Pep" byly součástí příslušenství :-)



Stejně tak krabice s lupínky, zeleninovou polévkou a dvě lahve s práškem do myčky...

Horní skříňka a mikrovlnka byly vyložené papundeklem s natištěným obrázkem.


Mixer taky patří ke kuchyňce. Kuřecí stehno a nádobíčko je už doplněné z mých zásob :-)




Myčka svítí....dva talířky a dvě sklenice byly součástí výbavy.



A tady jsem se odhodlala k výrobě gauče. Jsou to dva kusy polystyrenu potažené látkou.




Na bocích jsem látku sešila, ale měla jsem jen malý zbyteček, takže jsem balila jako balíček... nic moc ale budu gaučík fotit hlavně zepředu.. :-)



A zespoda...látka je jen přišpendlená, nožičky jsou z korálků. Jsou z takového korálkového potahu na sedadlo do auta.


Žádné komentáře:

Okomentovat