pondělí 22. února 2010

Yummi - Land

Už asi rok máme doma další Yummi panenky. Už jsem je jednou doma měla, ale poslala jsem je dál.

Pak jsem objednávala holčičkám k svátku Bratz panenky, a v e-shopu měli v akci panenky Yummi za 150Kč-. Novým jsem neodolala, a každé holčičce vzala jednu :-)

Napřed jsem je dala na hraní, a po čase, když se už okoukaly jsem je nenápadně vzala, dala do pořádku, a sbírala věcičky na focení. Jenže jedna čelenka se zatoulala, a našla jsem jí až asi za půl roku důmyslně ukrytou v Legu.

Takže, když jsem dneska vytáhla paneky na focení, holky mi stepovaly za zády, jestli už si je můžou vzít. Jojo, téměř rok schovaná hračka je skoro tak dobrá jako nová :-D

Panenky jsou od MGA jako Bratz, a Best Friends. Jsou maličké asi jako mini Barbie.

Oranžová panenka se jmenuje Oriana Orange Creme a Holly Honey Huskey
a druhá je Carrie Cherry Creme a Betsy Bubblegum Bunny

Lahvičky mají funkční víčko, ale krom toho sundavací dno. můžou sloužit jako stojánek pro panenky, ale panenka je tam tak nakřivo :-?

Panenky jsou parfémované.

V příslušenství mají mazlíčka, kabelku s pomádou na rty pro holčičku a hřebínek.




Králíček Betsy nevypadá zrovna duchaplně :-)


Holly je o něco sympatičtější, ale nenašla jsem, co za zvíře může být Huskey...


kabelky / pomádky


Panenky mají čelenko-kloboučky a kožešinové límečky na krku.


čelenky



obličejíky jsou takové legrační....




Bez ozdůbek.....


Nahulky.... nejsou moc pohyblivé.



pevné střevíčky.....


A tady už jdou zpátky do hracího procesu :-)))


Oriana


Carrie



Žádné komentáře:

Okomentovat