sobota 13. února 2010

Liam PARTY

Další Liam je z řady PARTY. Má stejný obličej jako Liam DENIM A DIAMONDS, liší se, kromě oblečení, jen barvou vlasů.

Nejprve jsem se ho trochu lekla. Je to takový hodně zvláštně stylizovaný panáček. Oblečený má kabát, tílko, klobouk, kalhoty, k tomu blond vlasy :-? No nevím....
V tmavovlasé verzi se mi líbí víc.

Docela jsem byla překvapená tím duplicitním obličejem. Zatím jsem to zaznamenala u Kyoni Bike Date a Kyoni Sport. Ty mají také stejné obličeje, to mě trochu mrzí. Ostatní holky mají v každé řadě jiný.


Liam má ve výbavě přehrávač, dvě placky a mikrofon. Dál evergreen propisoty, kartáč a mobil.
Mobily se trochu liší. Bývají to obyčejné šedé nebo zlaté, jako v tomto případě, nebo mívají taky "véčka".
Dál má ve výbavě černé kotníkové boty a košili....

Narychlo vyfocený v krabici... :-)







Kabátek je krásně vypracovaný, má funkční kapsičky, manžetku na rukávu dokonce s knoflíčkem.





Kalhoty jsou moc hezky střižené, Flavas kluci mají hubenější těla než klasický Ken, takže věci od Kenů jim nesedí moc dobře.
Někdy jim moc dobře nesedí ani vlastní oblečení :-(
To ale není tento případ :-)




Ponožky :-)





Košile z výbavičky, musela jsem jí vzít s bleskem, jinak se mi jí nepodařilo vyfotit.
Je z takového pružného, netřepivého materiálu. Čekala bych z něj spíše šaty, než klučičí košili....



Klobouček...


Žádné komentáře:

Okomentovat