pondělí 1. února 2010

Kyoni Brown PARTY

Kyoni Brown z řady Party jsem moc nechtěla. Nelíbila se mi ani fialová pusa, ani ofina, ani obleček. Ale nakonec jsem jí koupila, aby netrhala partu :-)

Docela by se mi líbilo mít je všechny, ale Kyoni Brown z řady Awards je zřejmě jen mýtus :-) Nikdy jsem neviděla fotku, ani na Flickru, ani na Ebay, vím o ní jen z fotky na krabici :-)

Tahle Kyoni nakonec není tak špatná, i když ostatní jsou podle mého mnohem vydařenější...
Mezi její přednosti rozhodně patří krásné dlouhé vlasy, má taky moc krásný kukuč. Slabina je pro mě ta fialová pusina.
Kvalitu fotek už ani nebudu komentovat :-(((





Taška a boty jsou tentokrát celočerné bez potisku...




Pokoušela jsem se, shrnout jí ofinu bokem, ale je to předem prohraná bitva :-))






V rezervním oblečku...





Žádné komentáře:

Okomentovat