úterý 26. ledna 2010

Happy D. v oblečcích Fashionistas

Nedávno jsem koukala na holky Happy D., jak je mám vystavené na poličce většinou v původních oblečcích a říkala jsem si, že by to chtělo nějakou změnu. Vyzkoušela jsem jim oblečky od Fashionistasek.
Je jich stejný počet jako Happy D. Ale vzhledem k tomu, že mi chybí Artsy, na jednu se nedostalo.
Takže nejsou na focení všechny :-)

Nejvíc mě okouzlila zrzka v oblečku od Sassy. Botky jsou u Flavasek trochu problém a bosky jsem je nechtěla nechat, tak prostě všechny vyfasovaly holiny :-)


Happy D. Denim a Diamonds vyfasovala oblečení Sassy.
Mě se v něm moc líbí :-) je to správná rebelka.
Pózuje se "svým" Liamem.



Liam kvůli roli ve fotorománu obětavě navštívil tetovací salon, a nechal si na zádech vykouzlit draka :-)



Happy D. Sport, je taková něžná, romantická, vybrala jsem pro ní šatičky od Girly.
Nemá svého Liama, tak pózuje sama.
Přiznám se, že jsem ho doma už měla, ale moc se mi nelíbil, tak putoval dál. Teď toho trošičku lituju, ale není všem dnům konec :-)








Happy D. Awards dostala šaty od Cutie. Prostě modrá jí jde k očím :-)
Pózuje se svým Liamem.....





Happy D. Bike Date. Pro tu jsem zvolila model Wild.
Její Liam je docela "čára" tak se trochu snížil, aby se mi vešli spolu do záběru :-)






Happy D. Party svého Liama nemá, vypůjčila si tedy Liama Street, která se focení nezúčastnila.
Obleček si vzala od Glam. Je pravda, že tady jsou ty holiny dost nepatřičné, ale co se dá dělat :-)




A tady jsem chtěla ukázat jak mají nasazenou hlavu Flavas kluci, kývají dopředu dozadu i doleva doprava. Mě tohle nasazení hlavy vyhovuje asi nejvíc....je to sice nápadnější než u Edwarda, ale zase nemají zevnitř vybroušenou čelist..... :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat