středa 2. prosince 2009

Rifle pro Barbie

Chvíli mi trvalo, než jsem vyzkoušela jak co nejefektivněji ušít rifle pro panenku Barbie. Tak pokud to někomu pomůže, tady je pracovní postup.

Nejprve si vystříhnu dva přední a dva zadní díly. Riflovinu složím vrchní stranou dovnitř obkreslím díl, sešpendlím a vystříhnu dva díly současně. Tak se mi nestane, že bych měla dva levé nebo dva pravé.

Střih je na A4, a je počítáno s přídavky na švy.



Vystřižené díly.


Když mám nachystané díly, přiložím lícem k sobě oba přední a sešiju v poklopci.


Pak sešiju boční švy.


Pak poklopec a boky prošiju, aby to vypadalo jako opravdové rifle.


Přitom přídavek na šev "rozplácnu", aby kalhoty byly co nejplošší...


Pak vyšiju poklopec a kapsičky.

Kapsičky si předkresluju, ale není mi to nic platné, ještě se mi rovně nepovedly :-))

Pak založím pas, spodek nohavice a oentluju přesah na druky na zadečku.
detaily..


a pohled zevnitř..
Pak sešiju zadní šev na zadku, je to ten kousek od rozkroku k rozšíření na zapínání.

Pak sešiju vnitřní šev nohavic.


Pak kalhoty převrátím z rubu na líc.
detail


a zezadu...


A rifle na panence...



A zezadu, zatím jen našpendleno...



Přesah na riflích se nedá zahnout dovnitř na obě strany, bylo by to moc tlusté. Proto jsem vnitřní kus v místě. kde by byl ohyb zaentlovala a zbytek ustříhla.



Patentek je zatím jen položený....

A tady pózuje Fashionista Wild v jiných, ale ušitých podle stejného střihu včera, takže už mají i patentku. Proto jsou kapsičky trochu jiné.







Žádné komentáře:

Okomentovat