úterý 15. prosince 2009

Discover the world with Barbie CALIFORNIA

Obleček California z kolekce Discover the world with Barbie, je jediný, ktrý jsem si nechala.

I ostatní byly půvabné, ale zvlášní provedení oblečků mě neoslovilo.
Obleček California je ale natolik hezký že zůstal. Dlouho ležel v krabici a čekal na správnou panenku. Na obálce sešitu v oblečku pózuje Barbie Chic 2000, kterou mám shodou okolností doma, ale čekala jsem na nějakou příhodnější panenku. A dočkala jsem se :-) Je to Edeline z pohádky 12 tančících princezen, začala jsem po ní pokukovat, když jsem byla tak rozčarovaná z Lenary.
Je krásná a obleček k ní, podle mého názoru, krásně ladí.

Obleček se skládá ze spodních šatů bez ramínek s vlečkou a s podšívkou, z tylové "pláštěnky" na bříšku na patentku, z kloboučku, slunečníku, rukaviček a korálků.
Při prvním oblékání upadla patentka....:-)
Rukavičky jsou dost volné, sjíždějí a neobepínají ruku dost těsně.
K oblečkům nejsou botičky, použila jsem jedny barevně shodné. Jsou to ale střevíce na platformě, a moc se k tomu nehodí....časem třeba nějaké vhodnější seženu.










Žádné komentáře:

Okomentovat