sobota 24. října 2009

Flavas parta

Před pár dny jsem měla fotící náladu. Vytáhla jsem všechny Flavas panenky a udělala jsem jim skupinové foto :-)
Jenže na balkoně, kde fotím byla zima, tak jsem neměla chuť do velkého aranžmá, rychle jsem to nacvakala, a šup domů do tepla...

Zadní řada zleva:
Liam AWARDS, Tre DENIM a DIAMONDS, Tre SPORT, Tre MUSIC/STREET?, Tre PARTY

Přední řada zleva:
Tre BIKE DATE, Liam BIKE DATE

Liam AWARDS


Tre DENIM a DIAMONDS měl smůlu, všechny fotky s ním byly mázlé, použila jsem fotku jiného udělanou dříve, doplním jí příležitostně...



Tre SPORT

Tre zřejmě MUSIC/STREET ale neodpovídá obrázku na krabici

Tre PARTY

Liam BIKE DATE

Tre BIKE DATE

Holky se taky vyfotily, ale na portréty obličejů už nedošlo...


Zadní řada zleva:
Happy D. BIKE DATE, Tika PARTY, Happy D. STREET/MUSIC, Kyoni BIKE DATE, Happy D. PARTY, Tika DENIM a DIAMONDS, Happy D. AWARDS, Happy D. DENIM a DIAMONDS

Přední řada zleva:
Happy D. SPORT, Kyoni MUSIC/STREET, Tika AWARDS, Kyoni SPORT, Kyoni MUSIC/STREET, P.Bo. SPORT




Takže toto jsou naši stálí obyvatelé z Flavas party....a to jsem původně chtěla jen Happy D. :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat