pátek 11. září 2009

Really Rosy Lea

Tahle panenka byla velice milé překvapení. Fotka u prodávajícího byla dost mizerná, takže jsem věděla, jen že kupuju tmavovlasou panenku.
Když jsem jí vybalila, byla jsem nadšená. Panenka je krásná. Je to moje druhá Lea. A první v dobrém stavu. Na krabičce je napsáno Really Rosy a je přiložený náramek s růžičkou pro holčičku.
Obleček je moc hezký, ale botky, ty jsou přímo exkluzivní. Vysoké pevné kozačky na podpadku. Otevírání dozadu. Takové holiny jsem viděla u Flavas kluků. U panenky je vidím poprvé.
Myslím,že botky moc nevydrží, vypadají dost choulostivě.
Růžičky ani oblečky neodpovídají barevně těm na krabici.














Tady je na obrázku spolu s mojí první Leou. Tahle má smazanou pusinku, tak aby nebyla tak bezbarvá, namalovala (to je silné slovo) jsem jí zatím lakem na nehty. Proto vypadá tak upatlaně. Dál má na ruce ukousnutý palec a okousané nohy. jednu patu úplně, druhou méně. Prý od kočky :-O




Žádné komentáře:

Okomentovat