středa 9. září 2009

Discower the world with Barbie

Včer jsem nakukovala na MMB a uviděla u Jiřího.J. oblečky z kolekce Discover the world with Barbie.
Ke svému velkému překvapení, jsem zjistila, že jich několik mám doma :-))
Na začátku léta jsem koupila velký balík oblečků na Barbie, a bylo tam několik, které jsem považovala za doma šité. Moc hezké - říkala jsem si, že paní byla šikulka, a jak nápadité oblečky holčičce ušila, ale ani ve snu mě nenapadlo, že je to originál Matell. Oblečky jsou zvláštní, panenkám nesedí, začištěné nejsou, hodně se třepí, suchý zip na zádech je ten tvrdý, nebo jsou tam průhledné druky.Je pravda, že když teď vím jak k sobě patří, je to už lepší :-))
Oblečky jsou hrané a nejsou zcela kompletní.... Pokusila jsem se je pospravovat, jak to jen šlo..
Botky jsou našich panenek, pokusila jsem se vybrat takové aby aspoň trochu seděly...


TURECKO

tyto jsou moc hezké, dokud jem neviděla obrázek, marně jsem přemýšlela nač je závoj, byl na něm jen jeden druk, tak jsem nevěděla, jestli to není součást jiných šatů, která se připíná na ramena jako u itálie...






ŘECKO

šňůrka v pase byla odlepená, protože jsem nenašla slušný obrázek, našila jsem jí tak jak mi to vycházelo :-))





RUMUNSKO

moc hezké, jen je nadlidský výkon obléknout rukávy, jedině přes pevný igelit, rukávy jsou plné třepící se látky..





RUSKO

tyto šaty hodně nesedí, když je zapnu, vyleze pas nahoru a ramínka trčí až o centimetr nad panenku






IRSKO







RAKOUSKO


šatičky jsou flekaté, nejde to vyprat, a myslím, že chybí na živůtku růžička, u oblečku ještě mají být rukavičky, a nějaká květinová ozdoba....





ITÁLIE

šatičky mají na ramínkách druky, na které lze připnout pláštík





Žádné komentáře:

Okomentovat