pátek 26. června 2009

Tika Awards

Tika z řady Awards přicestovala už před čtrnácti dny, ale počasí je pořád dost špatné, tak jsem se k focení dostala až teď.
I tak fotky nejsou nic moc, až vyleze pořádně sluníčko, nafotím je znovu.
Tika má fantastické oblečení, modré šaty nemají chybu, a ten červený kompletek, ten je prostě dokonalý. :-) Šaty jsou ale z dost choulostivého materiálu, svlékám a oblékám je přeopatrně, ale stejně jsou už trochu zatrhané, proužek látky byl přichycený v suchém zipu už v krabici a další nitky se tahají v místech, kde je řetěz. Je jasné, že hraní tyhle šatičky nemůžou přežít.
Tika má paruku, ale je to spíš taková čelenka, chvíli jsem bojovala, než se mi povedlo paruku nasadit....

V krabici jí vyfocenou nemám, nevydržela jsem čekat na dobré světlo :-) Tak jen zadní strana a letáky..










Tady je modrá klipsa z příslušenství, popravdě mě moc nezaujala...



A červený obleček s parukou..










Tady je paruka bez čepičky, konec průhledného pásku se suchým zipem má Tika vzadu pod vlásky





A tady je její účes, je dost složitý, netroufnu si ho rozplést, je mi to škoda, navíc bych ho asi už nedala dohromady, ale zajímalo by mě, jak by vypadala, podle mě má vlasy různých délek...







Paruka..





Doplňky.... Tika Awards má na rozdíl od ostatních řad dírky v uších a tak má v doplňcích i dvoje náušnice. Zapomněla jsem vyfotit takovou plaketu. Jako cena Grammy nebo tak něco :-)


A Tiky kufřík..





Žádné komentáře:

Okomentovat