neděle 31. května 2009

Liam a Happy D. Bike Date

Tak jsem se konečně dostala k tomu, abych nafotila druhou dvojici Bike date. Je to Liam a Happy D.

Happy D. znáte už z dřívějška, koupila jsem jí v hromadné aukci i s originálním oblečkem, a teď se na mě usmálo štěstí, a koupila jsem celou sadu. Happy D. chybí pásek, jinak jsou oba moc hezcí zachovalí. Happy D. má stále krásné vlásky. Liam tedy není úplně můj typ :-) Ten z Awards se mi líbí víc. Tenhle vypadá jak psí čumák, a ještě má takový zlý kukuč...
Ale Happy D. je s ním "happy", tak nic nenadělám :-)
Happy D. už svlékat nebudu, je stejná, jako v předchozích článcích, a Liam má stejný typ těla, jako Derek, a jako Tre z Bike date. Je o půl hlavy větší než Liam Awards, někdy je vyfotím pro srovnání.
Fotek je spoustu, ale světlo nebylo ideální.




























Žádné komentáře:

Okomentovat