neděle 31. května 2009

Happy D. dredy "MUSIC"

Sehnala jsem další Happy D.
Myslím, že poslední, nebo vlastně první. Je z řady MUSIC, a podle mého názoru, je to úplně první řada Flavas panenek.
Už jsem věděla od Vlaďky, že má ovláskovaný jen obvod hlavy a pěšinku, ale když jsem to viděla na vlastní oči, dost mě to překvapilo, nechápu, jak mohl Mattel vyrobit něco takového.
Ta moje je navíc, co se vlásků týče, v dost špatném stavu, hodně pramínků, je ustřižených těsně u hlavy, a některé jsou myslím i kratší. Emička už mě přemlouvá, ať jí udělám nové.
Uvidíme, něco snad zkusím.
Jinak tělo je stejné jako u ostatních Happy D., a obličej, jak jinak, moc hezký.
Jemné líčení, žádné třpytky :-)





Účes jsem se pokusila rekonstruovat podle fotky, kterou mám. Ale panenku jsem viděla jen zepředu, tak nevím, jak vypadal doopravdy..



Tady je pro srovnání fotka nové panenky....



Vypadá to, že ta moje je dost ostříhaná...


A tady je pleš..




Takto přijela, jen nahá, měla ale botky i ponožky :-)



Tady jsou vidět chybějící pramínky...někde zůstaly jen kličky, některé jsou pryč úplně...



Žádné komentáře:

Okomentovat