pondělí 13. dubna 2009

Barbie Way Out West

Představím vám krasavici, od které si Happy D. půjčila obleček. Je to Way Out West Barbie z kolekce Pin-Up Girls.
Je to sběratelská Barbie, Gold Label - to znamená, že Mattel garantuje, že jich není více než 25 000 kusů. Má certifikát pravosti ( Certificate of Authenticity), v balení byl i stojánek. Dlouho jsem jí měla v krabici, takže stojánek jsem objevila asi po roce, když jsem si někde přečetla, že ho má každá sběratelská panenka :-)
Krabici nafotím později, je moc hezká, uvnitř má takové panorama divokého západu a balík slámy :-)
Panenka mě nadchla na první pohled, zatímco většina Bárbínek, které jsem do té doby viděla mají tváře jako holčičky, tohle je dospělá žena. Má starší typ těla i když je panenka z roku 2005, ale mě to nevadí, naopak perfektně se to k ní hodí.
Obleček je naprosto precizně vypracovaný, poprvé jsem viděla něco takového. Košile je na patentky, ale zvenku jsou našité miniaturní knoflíčky, kraťasy jsou taky na patentku. Obleček lze sundavat, ale je to pracné. Ozdoby s třásněmi na předloktí jsou na suchý zip. No ke kloboučku není co dodat... :-)










Žádné komentáře:

Okomentovat