pátek 27. března 2009

Get Real Girl

Get Real Girl, to jsou panenky, které byly uvedeny na trh v Americe v roce 2001. Je to šest "charakterů", sportovně založených dívčin. Získala jsem čtyři: Corey, Nni, Gabi a Nakii.
Panenky se zřejmě nechytily, jejich internetové stránky byly zrušeny a ke koupi se objevují velmi zřídka. Je to škoda, jsou moc hezké. Mají představovat moderní dívky a konkurovat Barbie, která je v reklamním článku, který jsem o GRG našla, označena jako nemoderní a její největší záliba je vařit Kenovi a vychovávat děti :-)
Panenky přicestovaly snad s kompletním vybavením. Každá má své sportovní náčiní, různé batohy a tašky a společné mají, lahev s vodou, mobil?, nebo gps?, náramek přátelství (já jsem myslela, že jsou to hodinky:-)), přívěšek na krk, kartáč, klips (né ledajaký,pozor, je na něm vyražeý znak Get Real Girl :-D) některé mají brýle.
Jsou hodně kloubové, mají kloub v zápěstí, v loktech, v ramenou, v hrudníku, v pase, v kyčlích, v kolenou a v kotníku. Dají se naaranžovat do mnoha poloh, a je to s nimi zábava. Bohužel tyto panenky jsou už hrané a klouby se mi zdají volnější. Panenka mi třeba nezůstane stát na pokrčeném koleni. Koleno se složí. Nevím jak nové panenky, jestli jsou pevnější, zkusím to zjistit.
Každá panenka má v dlani magnet, aby mohly držet míče (ty jsou taky magnetické), ale třeba Corey nebo Nini podle mého k ničemu nejsou.
Vybavení je nádherně propracované, maličké přezky na Nini krosně, spací pytel na zip, zipy mají i baťůžky a tašky, Nakia má velkou tašku, na ní je na popruhu našitý pásek, aby poruh netlačil do ramene, no a ten popruh je posunovací, vše je nádherně začištěné. Docela jsem žasla. Tyhle maličkosti mě prostě dostávají :-)
Jediné co mě trochu zklamalo byly vlásky, jsou dost nekvalitní (na můj vkus) a není jich mnoho. Ale to ve výsledném dojmu hraje jen malou roli.
Panenky jsou moc hezké a docela se divím, že se neujaly.
Fotky se mi moc nezadařily, zkusím je někdy nafotit venku. Teď alespoň toto.

Z leva Nini, Corey, Gabi a Nakia


Nini:Africké dobrodružství
(ke každé panence je ještě pas pohlednice se známkou, ty naskenuji později)






Gabi: fotbalové dobrodružství




Nakia: volejbalové dobrodružství



Corey: surfařské dobrodružství



Žádné komentáře:

Okomentovat